Używamy cookies

Korzystamy z plików cookies (tzw. ciasteczek). Dzięki nim możesz bez problemu korzystać ze wszystkich dostępnych w serwisie usług i funkcjonalności. Pliki cookies służą nam także do personalizowania wyświetlanych Ci treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszej stronie. Więcej informacji znajduje się w „Polityce cookies”.

Niezbędne - Niezbędne pliki cookies bez których niemożliwe jest korzystanie ze strony internetowej. Bez tych plików cookie strona internetowa nie może działać prawidłowo. (zawsze aktywne)
Pozostałe - m.in. funkcjonalne, reklamowe, analityczne, marketingowe, w tym pliki cookies podmiotów trzecich.

Możesz dowiedzieć się więcej ze stron: Polityka cookies, RODO, Polityka prywatności

Cookies ↑
Baner graficzny

Przychodnia Rodzinna Mariacka

Przychodnia przyjmuje pacjentów w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do godziny 18.00. 

Aby zostać naszym pacjentem proszę złożyć deklarację wyboru lekarza rodzinnego do jednego z naszych lekarzy przez Internetowe Konto Pacjenta lub w wersji papierowej. 

Jak zamawiać recepty

Ikona zamawianie recepty
  • W celu otrzymania recepty proszę podać następujące dane:
    • Imię i Nazwisko
    • PESEL lub datee urodzenia 
    • Nazwy lekarstw z dawkowaniem
    • Numer telefonu do kontaktu
    • Informację o posiadaniu lub nie Internetowego Konta Pacjenta

  • Proszę wybrać sposób przekazania tych danych:
    • Wyślij dane na maila: recepty@mariacka.pl lub, 
    • Wrzuć kartkę z danymi do specjalnej skrzynki przed drzwiami Poradni lub,
    • Skorzystaj z linku: e-Rejestracji w serwisie Lekarz Bez Kolejki (najszybszy sposób otrzymania zwrotnie kodu)

  • Czas realizacji recept do 5 dni roboczych. Kod do realizacji recepty otrzymają Państwo automatycznie w przypadku posiadania Internetowego Konta Pacjenta, w innym przypadku telefonicznie. Bardzo prosimy o wysyłanie recept tylko i wyłącznie na adres mailowy recepty@mariacka.pl , zamówienia z pozostałych kont nie będą realizowane. Prosimy o zakładanie INTERNETOWYCH KONT PACJENTA. Skróci to czas oczekiwania na receptę (automatyczna informacja o kodzie recepty w momencie jej wystawienia) i ułatwi jej realizację w aptece.

Opieka Nocna i Świąteczna

W przypadku nagłego zachorowania lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia poza godzinami pracy naszej przychodni (od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i święta od godziny 8:00 do 8:00 dnia następnego), pacjent może skorzystać z punktu opieki lekarskiej pod wskazanym niżej adresem:

OPTIMA MEDYCYNA 
ulica Bracka 1
48-300 Nysa
telefon 77 887 21 26

Szczegółowe informacje: www.optima-medycyna.eu